Częste pytania i nasze odpowiedzi
Nasz proces to tylko trzy kroki.
1. Wybierz jeden z 4 sposobów zapisu do poradni. Szczegóły znajdziesz w zakładce “Zapisz się do poradni”
2. Uzupełnij dane.
3. Podpisz deklarację wyboru punktu NFZ. Podpisując deklarację, zapiszesz się do VITAPLUS, wypisując się automatycznie ze swojej dotychczasowej przychodni. Gdy podpisana deklaracja trafi do naszego systemu, będziesz mógł rozpocząć korzystanie z VITAPLUS na NFZ.
Tylko tyle!
Składając deklarację decydujesz się na wypisanie się ze swojej dotychczasowej przychodni POZ i zapisanie się do przychodni VITAPLUS. Konsultacje telefoniczną z lekarzem rodzinnym możesz odbyć z dowolnego miejsca, z kolei wizyty stacjonarne są na razie dostępne w naszej przychodni w Łodzi. Jeśli będziesz potrzebować wizyty u specjalisty, z VITAPLUs wystawimy Ci skierowanie, z którym umówisz się do dowolnej placówki z kontraktem z NFZ na terenie Polski.
Nasza poradnia jest otwarta od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18.
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub za pomocą chatu/messengera.
Tak. Tak jak w każdej przychodni POZ, z e-skierowaniem, które Ci wystawimy, umówisz się na wizytę u specjalisty w placówce mającej kontrakt z NFZ. Natomiast leki, które przepiszemy Ci na e-recepcie również będą refundowane pod warunkiem, że znajdują się na liście leków refundowanych przez NFZ.
Telefonicznie z recepcją VITAPLUS od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00 pod numerem telefonu 48 678 18 08 lub przez Messengera. Szczepienie można umówić dopiero wtedy, kiedy przychodnia ma w posiadaniu odpowiednie dokumenty (karta szczepień dziecka).